Słodycze to produkt, który dostępny jest w rozmaitych wersjach. Do wyboru mamy między innymi ciastka, czekolady, czekoladki oraz cukierki. Doskonale sprawdzają się one w roli gadżetu reklamowego, który wykorzystywać można na wiele różnych sposobów. Słodki upominek podarować można klientom z okazji Bożego Narodzenia, Wielkanocy, Walentynek czy jubileuszu firmy. Zastosować można je także na rozmaitych eventach branżowych, umieszczając na stoisku lub zatrudniając hostessy, by częstowały nimi zgromadzonych na wydarzeniu gości. Jakiego rodzaju słodkości cieszą się największą popularnością w poszczególnych krajach świata?Słodycze reklamowe, które od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością w naszym kraju to między innymi ptasie mleczko, czyli delikatna pianka pokryta czekoladą. Stworzona została ona w 1963 roku przez Jana Wedla, dla którego inspiracją były pianki marshmallow spróbowane przez niego po raz pierwszy w czasie podróży do Paryża. Ptasie mleczko dostępne jest w wielu różnych wersjach. Do wyboru mamy smak waniliowy, kawowy, kokosowy, karmelowy czy czekoladowy. Polane może być ono czekoladą gorzką, mleczną czy białą.
Słodycze reklamowe niezwykle popularne we Włoszech to z kolei bacio. Ich historia sięga 1922 roku, kiedy to Luisa Spangoli postanowiła, że zamiast wyrzucać resztki orzechów, jakie zalegały w prowadzonej przez nią fabryce czekolady, zmiesza je z czekoladą i przygotuje z nich cukierki. Jako że z wyglądu przypominały one nieco pięść, początkowo nazwano je „cazzotto”, co oznaczało „mocne uderzenie.” Z czasem nazwę słodkości zmieniono na „bacio”, czyli „pocałunek.”
Słynne amerykańskie Słodycze reklamowe to z kolei red vines, które zostały wymyślone w latach pięćdziesiątych dwudziestego wieku. Początkowo ogromną popularnością cieszyły się one wśród kinomanów, którzy to po odgryzieniu końcówki takiego cukierka tworzyli z nich słomkę. W Brazylii chętnie jada się natomiast brigadeiro, czyli trufle czekoladowe. Formuje się je z kakao, skondensowanego mleka oraz masła.