Badania społeczne dowodzą, że konsumenci są przyjaźniej nastawieni do produktów tych firm, które realizują ciekawy program kampanii reklamowej. Ciekawy w tym wypadku nie musi wcale oznaczać bardzo kosztownych działań, bowiem nawet te najprostsze przedsięwzięcia bardzo często przynoszą wyjątkowo spektakularne efekty. Sprawdzają się tu klasyczne słodycze reklamowe, które towarzyszą innym narzędziom reklamowym a także stanowią same w sobie miły akcent pozwalający na ocieplenie wizerunku firmy i nawiązanie pozytywnych relacji z otoczeniem.
Słodycze reklamowe dla najmłodszych
Oczywistym jest, że każdy rodzaj słodyczy jest najmilszym upominkiem dla małych dzieci. Tą zasadę wykorzystują przede wszystkim te przedsiębiorstwa, które swoją ofertę kierują właśnie do najmłodszych. Krówki Reklamowe, czekoladki i lizaki często towarzyszą akcjom promującym odzież dziecięcą, artykuły szkolne, odżywki dla małych dzieci, zupki, zabawki i wiele innych. Wspomniane gadżety stanowią często element kampanii promocyjnych prowadzonych w szkołach, przedszkolach i miejscach zabaw dzieci,
Słodycze reklamowe dla starszych
Słodycze reklamowe nie muszą być jednak kierowane wyłącznie do dzieci. Ich skuteczność została potwierdzona również w innych okolicznościach i w stosunku do innych grup społecznych. To właśnie przedmiotowe krówki reklamowe są niemalże obowiązkowym gadżetem stanowiącym wyposażenie stoisk na targach przedsiębiorczości, wystawach, branżowych targach i handlowych i innych, podobnych imprezach.
Krówki reklamowe stanowią również idealne rozwiązanie w przypadku chęci dotarcia do bardzo dużej liczby indywidualnych klientów. Mogą być rozdawane w miejscach publicznych, razem z ulotkami promocyjnymi, w miejscu świadczenia usług a także w sklepach. Taki słodki poczęstunek jest zawsze mile widziany zarówno przez nowych klientów, którzy w ten sposób tworzą sobie opinię o firmie, jak również przez stałych klientów. Taki drobny upominek jest często krokiem milowym w nawiązaniu pozytywnych relacji z otoczeniem firmy.